06.06.2025
„Neberte život příliš vážně, stejně z něho nevyváznete živí.“— Elbert Hubbard
„Na světě nejtěžší věc k pochopení je daň z příjmu.“— Albert Einstein
„Život by byl tragédií, kdyby nebyl vtipný.“— Stephen Hawking
„Buďte laskaví vždy, když je to možné. Vždy je to možné...“— Dalajláma
„Osmdesát procent úspěchu je dorazit tam, kam máte.“— Woody Allen
„Piju, aby byli ostatní lidi zajímavější.“— Ernest Hemingway
„Tajemství šťastného manželství zůstává tajemstvím.“— Henny Youngman
„Jestliže se člověk hádá s blbcem víc, jak půl minuty, hádají se už dva blbci.“— Jan Werich

Jak úspěšně kandidovat v komunálních volbách 2026

Cena: 1 900 Kč

 28.05.2025  Smsticket

Tříhodinový osobní seminář zkušeného politického marketéra Svatopluka Bartíka:JAK ÚSPĚŠNĚ KANDIDOVAT V KOMUNÁLNÍCH VOLBÁCH 2026Kdo se chystá kandidovat v roce 2026 do městského či obecního zastupitelstva, má nejvyšší čas začít promýšlet strategii, budovat síť příznivců a dostávat se do povědomí spoluobčanů. Ukážu vám, jak na to – čistě prakticky s orientací na váš co nejlepší volební výsledek.Co se naučíte:jak formulovat svoje vize a cíle do volebního programu a servírovat je spoluobčanůmjak připravit a provést úspěšnou volební kampaň jak se profilovat v místních médiíchjak začít s kampaní už teď, abyste ji nemuseli vést jen pár týdnů před volbami a získali náskokjaké nástroje pro akvizici voličů fungují a jak je pořídit co nejlevněji nebo zdarmajak sestavit dobrou kandidátkujak registrovat kandidátku nezávislých kandidátů nebo politické strany či hnutí Které problematiky proberem:základy politického marketingu - Sequelovo desaterozáklady lokálního public relationszákon o volbách do zastupitelstev obcíÚčastník kurzu obdrží zdarma skripta shrnující vše podstatné z kurzu. Navíc má každý absolvent u mne zdarma jednu hodinu konzultace zdarma, kterou lze čerpat i nadvakrát e-mailem či telefonicky, přes Skype či Zoom, případně i na osobní schůzce (naplánované po předchozí domluvě v Praze či v Brně). Tříhodinový blok je rozdělen na dva bloky s cca desetiminutovou přestávkou. V první části se věnuji spíše právním a organizačním záležitostem podání a sestavení kandidátky a vlastního programu. V druhé části se zaměřujeme už jen na samotnou kampaň, její hlavní zásady, hlouběji rozvedeme několik stručně zmíněných teorií a řešíme hlavně praktickou podobu kampaně. Kurz je vhodný pro kandidáty jak v malých obcích, tak velkých aglomerací, zmiňuji širší škálu nástrojů vhodných pro všechny typy kandidátek (stranické, nezávislé). Po škončení školení mívám většinou pár desítek minut čas ještě pokračovat diskuzí s frekventanty na otázky, které je zajímají. Hlavní účely mého školení jsou:nutné minimum právních a organizačních informacípředání klíčových principů, jak funguje voličské rozhodování dlouho i těsně před volbami – stručně teoreticky, ale vysvětleno velmi praktickyposkytnutí konkrétních rad, jak na samotnou kampaň a přímou i mediální komunikaciinspirovat, nadchnout a nastartovat účastníky školení pro vlastní kampaň a jejich správnou "bojovou" náladu :-)Abychom během webináře měli dostatek prostoru pro zodpovězení vašich dotazů, jeho kapacita je maximálně 12 účastníků. - - - Lektor SVATOPLUK BARTÍKOd roku 2000 jsem vedl více než desítku volebních kampaní do senátu, komunálních i krajských voleb (4Koalice, Strana zelených, nezávislí kandidáti za SZ, TOP09 a KDU) a dalších veřejných kampaní (kampaň k brněnskému referendu v r. 2004) či public affairs iniciativ (např. spolek Telefonující.cz, úspěšná kampaň za regulaci hazardu, která vyvrcholila přijetím nového zákona o regulaci hazardu v roce 2016).Jako tvůrce strategií kampaní jsem v roce 2014 a poté opět v roce 2018 a 2022 úspěšně přivedl například do křesla starostky Šlapanic u Brna Michaelu Trněnou (naposledy 9 mandátů z 17 pro SNK Čisté Šlapanice) a na Slovensku v Nitře v letech 2018 a 2002 do křesla primátora Marka Hattase (2x vítězství v přímé volbě). U dalších volebních kampaní jsem poskytoval strategické poradenství, příp. koučink klíčových kandidátů.V roce 2020 jsem pracoval jako strategický poradce na kampani hnutí Starostové a nezávislí v Ústeckém kraji a pro Piráty v Jihomoravském kraji.V roce 2006 a posléze i v roce 2014 jsem také osobně úspěšně kandidoval do zastupitelstva Městské části Brno-střed. Do zvolení do funkce radního MČ Brno-střed jsem působil jako mediální poradce se specializací na strategie komunikace, krizovou komunikaci a politický marketing. Od roku 2018 se opět věnuji politickému marketingu a komunikaci a public affairs.Od roku 2001 toto školení absolvovalo již přes 600 účastníků.Profesní CV lektora: www.linkedin.com/in/svatoplukbartik.

Odpovědět na inzerát

 Přejít na stránky Smsticket a zobrazit inzerát

Podobné inzeráty